matter-logo

 

SUBSCRIBE NOW! -webinaari talk show

Tilaustalous, sen kasvu ja markkinointi

Osa 3: Datan hyödyntäminen asiakkuusmarkkinoinnissa

Liity seuraamme perjantaina 26.3.2021 klo 10, jolloin keskustelemme DNA:n Niina Greenin kanssa tilaustaloudesta, asiakkuusmarkkinnoinnista sekä datan ja tarkan kohdentamisen merkityksestä kokonaisuudessa.

Ilmoittaudu mukaan oheisella lomakkeella!

***

Nykyasiakkuuksien hoitaminen on osa jatkuvien tilauksien arkea ja onnistuminen siinä yrityksen kasvun moottori. Asiakassuhteisiin ja asiakastyytyväisyyteen kannattaisi panostaa juurikin markkinoinnin keinoin, dataa vahvasti hyödyntäen. Oikein kohdennettuna viesti tavoittaa oikean asiakkaan – ja näin sillä on toivottu vaikutus.

Kohdentamisesta ja muista tilaustalouden kysymyksistä keskustelemaan seuraamme liittyy Niina Green, markkinointipäällikkö DNA:lta.

Jututamme Niinaa siitä, mitä on DNA:n, yhden Suomen johtavista teleoperaattoreista, kasvun taustalla, ja kuinka he ovat onnistuneet kehittämään asiakkuusmarkkinointiaan. Ja mikä tärkeintä: kuinka he ovat pystyneet hyödyntämään olemassa olevaa dataa niin, että markkinoinnin viestit osuvat ja uppoavat – ja jokaisen markkinoijan kateusmittarit heilahtavat kaakkoon?

Käymme läpi myös, miten asiakkuusmarkkinointia ja kohdentamista kannattaisi yrityksissä lähteä käynnistämään ja kehittämään, mitä tulisi ottaa huomioon ja minkälaisia haasteita kohdentamista aloittelevalla yrityksellä saattaa olla odotettavissa.

Tule mukaan noukkimaan oppeja ja inspiraatiota omaan tekemiseen!

Ilmoittaudu mukaan webinaariin

Subscribe now - Tilaa nyt, webinaarisarja tilaustaloudesta

Webinaarissa mukana

seija-lappalainen

 

Seija Lappalainen

Kasvumarkkinointistrategi

Matter Agency

Niina Green

 

Niina green

Markkinointipäällikkö | Asiakkuudet

DNA Oyj