Liity seuraamme perjantaina 26.2.2021 klo 10, jolloin keskustelemme yhdessä Gubben perustajien Sandra Lounamaan ja Meri-Tuuli Laaksosen kanssa subscription-liiketoiminnasta, brändistä ja asiakaspidon merkityksestä.
Ilmoittaudu mukaan oheisella lomakkeella!
***
Uusia asiakkaita on helppo haalia ainakin teoriassa, mutta kuinka heidät pidetään mukana matkassa vuosien ajan?
Tämä kysymys on monen tilaustaloudessa työskentelevän arkea, sillä liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu ovat kiinni siitä, kuinka moni asiakas pysyy asiakkaana ja ostaa lisää. Pihvi ei enää olekaan uusiasiakashankinta, vaan vanhojen asiakkaiden säilyttäminen.
Myös brändin merkitys korostuu silloin kun vastassa on samanlaista palvelua tarjoavia kilpailijoita. Kuinka erottautua joukosta? Kuinka varmistaa, että asiakkaaksi päätyneet pysyvät kyydissä?
Näistä ja tilaustalouteen liittyvistä muista kysymyksistä liittyy seuraamme uudenlaisen vanhuspalvelun Gubben perustaneet Sandra Lounamaa ja Meri-Tuuli Laaksonen.
Yhdessä keskustelemme siitä, mikä on Gubben vahvan kasvun taustalla, kuinka he ovat onnistuneet luomaan täysin uudenlaisen palvelun ja mikä tärkeintä: kuinka he ovat onnistuneet rakentamaan brändin, jota asiakkaat eivät halua hylätä? 😍
![]()
Sandra Lounamaa Founder & CEO Gubbe |
![]()
Meri-Tuuli Laaksonen Co-Founder, Concept & Health Gubbe |
![]()
Seija Lappalainen Growth Marketing Strategist Matter Agency |