matter-logo

 

SUBSCRIBE NOW! -webinaari talk show

Tilaustalous, sen kasvu ja markkinointi

Osa 2: Vahva brändi turvaa asiakaspysyvyyden ja kasvun

Liity seuraamme perjantaina 26.2.2021 klo 10, jolloin keskustelemme yhdessä Gubben perustajien Sandra Lounamaan ja Meri-Tuuli Laaksosen kanssa subscription-liiketoiminnasta, brändistä ja asiakaspidon merkityksestä.

Ilmoittaudu mukaan oheisella lomakkeella!

***

Uusia asiakkaita on helppo haalia ainakin teoriassa, mutta kuinka heidät pidetään mukana matkassa vuosien ajan?

Tämä kysymys on monen tilaustaloudessa työskentelevän arkea, sillä liiketoiminnan jatkuvuus ja kasvu ovat kiinni siitä, kuinka moni asiakas pysyy asiakkaana ja ostaa lisää. Pihvi ei enää olekaan uusiasiakashankinta, vaan vanhojen asiakkaiden säilyttäminen.

Myös brändin merkitys korostuu silloin kun vastassa on samanlaista palvelua tarjoavia kilpailijoita. Kuinka erottautua joukosta? Kuinka varmistaa, että asiakkaaksi päätyneet pysyvät kyydissä?

Näistä ja tilaustalouteen liittyvistä muista kysymyksistä liittyy seuraamme uudenlaisen vanhuspalvelun Gubben perustaneet Sandra Lounamaa ja Meri-Tuuli Laaksonen.

Yhdessä keskustelemme siitä, mikä on Gubben vahvan kasvun taustalla, kuinka he ovat onnistuneet luomaan täysin uudenlaisen palvelun ja mikä tärkeintä: kuinka he ovat onnistuneet rakentamaan brändin, jota asiakkaat eivät halua hylätä? 😍

Ilmoittaudu mukaan webinaariin

Subscribe now - Tilaa nyt, webinaarisarja tilaustaloudesta

Webinaarissa mukana

Sandra Lounamaa

 

Sandra Lounamaa

Founder & CEO

Gubbe

Meri-Tuuli Laaksonen

 

Meri-Tuuli Laaksonen

Co-Founder, Concept & Health

Gubbe

seija-lappalainen

 

Seija Lappalainen

Growth Marketing Strategist

Matter Agency